30 April, 2010

Google by google doesn't work with google

(This happened on my swedish account so I must write another post not in English. I appologize to everyone who doesn't understand swedish...)

Jag kunde inte logga in på mitt email konto. Gmail. By Google. (Viktigt att tillägga i sammanhanget.)

Så jag felsöker. Följande fråga kommer upp och jag kryssar i "inget av ovanstående":

Vilken webbläsare använder du?

Firefox
Internet Explorer
Safari
Inget av ovanstående

Andra webbläsare har tyvärr inte fullt stöd i Gmail, och Gmail-funktionerna kanske inte fungerar korrekt i dem.


Det spännande i sammanhanget är att jag har Google Chrome. By Google. Och den webbläsaren har inte fullt stöd i G-mail???



Vad är det jag missar? Om det är så att Google chrome används via någon av de ovanstående skulle det ju förklara saken men fortfarande väldigt dumt uttryckt. Kan någon förklara för en datanalfabet som jag?

Uppenbarligen kan jag ju nu logga in på mitt Blogger konto iaf...


Nu loggade jag in på engelska versionen och där finns plötsligt Google Chrome med!!

Fins inte Chrome i Sverige, är det därför?

1 comment:

Andreas said...

Jodå, vi använder Google Chrome i Sverige. Kontakta google support så kan de säkert hjälpa dig.